wtorek, 3 kwietnia 2012

Kilka informacji o BHP

W moich innych notkach poruszałem już podobne tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi. obsługa bhp warszawa

Właśnie przypomniała mi się scena z filmu "Mechanik" gdzie jeden gościu naprawia maszynę, która nie jest wyłączona ani zabezpieczona a drugi niechcący naciska włącznik. Maszyna nie daje się wyłączyć i niestety nieostrożny robotnik traci rękę. Co prawda później jest o dziwo wdzięczny koledze za "spowodowanie wypadku" bo dostaje duże odszkodowanie za, które może żyć dostatnio do końca życia. Nie mniej lepiej było tego wypadku uniknąć, czyż nie? Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Zatrudniając pracownika, który już wcześniej był zatrudniony w naszej firmie i na nowo go zatrudniamy, nie musimy wysyłać na szkolenia bhp ponownie. Z innej strony patrząc.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Mam nadzieję, że mój wpis był interesujący. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. Wpis inspirowany jest również obsługa bhp warszawa Warto rzucić okiem także na obsługa bhp warszawa Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj obsługa bhp warszawa - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania. W temacieobsługa bhp warszawa warto poczytać również pozostałe informacje.

1 komentarz:

  1. Dla mnie sama tematyka BHP zawsze była ważna i wiem zresztą, że czasami potrzebne są nam najróżniejszego rodzaju piktogramy. Jak widziałem to bez najmniejszego problemu dostaniemy je w https://znaki-bhp.pl/produkty/81_piktogramy_ogolne i ja już miałem okazję co nieco tam zamawiać.

    OdpowiedzUsuń