Witam, dzisiejszy post będzie o trudnej pracy w serwisie komputerowym. Dlatego, że ja sam nie pracuje w takowym, znam jednak kilku ludzi, którzy zajmują się tym zawodowo. Na podstawie ich opowieści z pracy będę pisał tego posta. Serwis laptopów Rybnik
Nie byłoby możliwości pracy w serwisie, gdyby nie klienci, a ci bywają różni. Da się zauważyć kilka rodzajów klientów serwisu komputerowego:
Mądrala- klient, który wie wszystko lepiej od pracownika serwisu, podpowiada co może być zepsute, ale sam tego nie naprawi. Ten typ jest bardziej denerwujący niż szkodzący.
Sknera- „Pan naprawi, ale żeby było jak najtaniej. No i proszę dać jakąś mocną kartę graficzną”. Bardzo często nie wiadomo co z takim klientem zrobić, bo jak ma być tanio, jak klient życzył sobie mocny sprzęt? Takie podzespoły zaczynają się od 700 zł wzwyż. Wystarczy jednak klienta dopytać dokładnie o budżet i sprawa się rozwiązuje.
„Złota Rączka”- „Panie ja próbowałem, ale się nie da”. Klient, podejmujący się naprawy samodzielnie, często czyniąc więcej szkody niż pożytku, co skutkuje droższą naprawą.
I wiele, wiele innych przykładów można by wymienić. Proszę potraktować ten post jako raczej z dystansem, gdyż nie miał na celu nikogo obrazić. Jednak podane przykłady klientów to odosobnione przypadki i większość ludzi nie sprawa żadnych kłopotów. To tyle na dzisiaj, trzymajcie się. ;)Dodatkowe informacje znalazłem właśnie tutaj Serwis laptopów Rybnik - polecam ten artykuł. Zdecydowanie jest warty przeczytania. Więcej informacji także tutaj Serwis laptopów Rybnik Polecam również Serwis laptopów Rybnik Warto rzucić okiem także na Serwis laptopów Rybnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz