piątek, 15 czerwca 2012

Porządek w biurze

Korzystając z chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę dodać notkę na temat Przechowywanie dokumentów. Przechowywanie dokumentów

Porządkowanie dokumentacji w każdej firmie wymaga nie mało czasu i pieniędzy Dodatkowo jeśli dokumentacja mają być zdigitalizowane - czyli zmienione na format komputerowy, zeskanowane i zapisane na nośniku cyfrowym - to taka pracy wymaga też wiedzy w zakresie obsługi urządzeń komputerowych i oprogramowania. Warto zastanowić się także nad czymś innym.

Zamiana na format cyfrowy dokumentacji jest stosunkowo prosta do zrobienia, pod warunkiem, że potrafi się obsługiwać takie urządzenia jak skaner. Dodatkowo potrzebna jest umiejętność obsługi oprogramowania do skanowania, są ich dwa rodzaje - programy skanujące do formatów graficznych i programy OCR - skanujące i rozpoznające treść. Natomiast z innej strony na to patrząc.

Jakie czynności wykonuje firma zajmująca się archiwizacją? Z wyjątkiem uporządkowania akt, często takie firmy je digitalizują - czyli za pomocą urządzeń (najczęściej skaner) umieszczają w bazie cyfrowej, dającej się odczytać za pomocą komputera. Oprócz archiwizacji i digitalizacji, często takie firmy oferują brakowanie dokumentacji. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

Oczywiście to nie wszystko jeśli chodzi o ten temat jednak na ten artykuł wystarczy.Na ten temat napisali także na Przechowywanie dokumentów Znazlazłem także Przechowywanie dokumentów Na ten temat napisali także na Przechowywanie dokumentówPrzechowywanie dokumentów - też dobry

8 komentarzy:

  1. Porządek w biurze jest bardzo ważny. Wszystkie ważne dokumenty firmowe powinny być posegregowane i trzymane w odpowiednich miejscach. W pracy nad papierami bardzo przydają mi się takie urządzenia jak kserokopiarka, niszczarka, a także gilotyna - https://somax.eu/47-gilotyny-i-trymery. Dzięki nim gospodarowanie dużą ilością dokumentów staje się łatwiejsze, a także bardziej wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na dobrą sprawę jeśli ktoś lubi mieć bałagan w biurze i tak się odnajduje to nie można mu tego zabronić. Ja jednak cenie sobie również porządek i wszystko musi mieć swoje miejsce. Nie wyobrażam sobie sytuacji gdybym nagle musiał biegać i szukać pieczątek firmowych https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/pieczatki-standardowe/podzial-wedlug-tresci/firmowe/ których w końcu na co dzień używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Porządek w biurze musi być, gdyż w innym przypadku po prostu źle się pracuje w takich warunkach. Najlepiej jest zebrać wszelkie niepotrzebne dokumenty i je zarchiwizować. Wtedy używamy stempla do laku https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/stempel-do-laku-referentka/ i odpowiednio zabezpieczamy teczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jeśli zależy nam na dobrym porządku w biurze to jestem zdania, że należy przeprowadzać po prostu archiwizację. Ja wykorzystuję rozwiązanie od https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ i jestem zdania, że właśnie ten system pomaga mi wszystko dobrze uporządkować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie sam porządek w biurze jest bardzo istotny gdyż nawet czasami klienci nas w nim odwiedzają. Ja także bardzo lubię się doszkalać z tego jak prowadzić swoją firmę. Czytałam także na stronie https://www.finanseosobiste.pl/artykuly/relacje-z-klientami-kluczem-do-sukcesu-firmy-jak-skutecznie-o-nie-zadbac.html o tym jak istotna jest relacja z naszymi klientami.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda jeśli chcemy mieć porządek w biurze to na pewno dość ważną sprawą będzie jeszcze to, aby wiedzieć komu zlecać działania archiwizacyjne. OD siebie ja mogę polecić doskonałą firmę https://archiveo.pl/ z którą już współpracuję od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy jeszcze chodzi o same kwestie prowadzenia firmy to ja również jestem zdania, że niezwykle ważną sprawą jest aby wiedzieć komu zlecić księgowość. Muszę przyznać, ze ja właśnie w takiej sytuacji zazwyczaj polecam biuro rachunkowe http://firkrakow.pl/ z którym mi się doskonale współpracuje.

    OdpowiedzUsuń