SEO zza kulis to nie jest taka prosta praca. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, albo czemu to tyle kosztuje.
Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.
Oczywiste, że pozytywne jest to, że zwiększa się liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.
Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO nie może być drogie. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo. pozycjonowanie opole
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz