Tym razem biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada to w swojej ofercie - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się przede wszystkim... Poligrafią. Tak, jak wcześniej wszyscy robili strony www, tak obecnie wszyscy chcą prowadzić firmowe fanpejdże.
Skąd ten boom? Wiadomo, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc pomysł, by wykorzystać to narzędzie do prowadzenia biznesu. Możemy w ten sposób promować swoje usługi, tworzyć bazę klientów, dbac o swój wizerunek w internecie. Ale trzeba to wykorzystać dobrze. Niestety, nie wszystkie firmy z "social media" w ofercie, robią to dobrze. Wiele z nich nie zatrudnia nawet porządnych copywriterów, obeznanych w social media. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.
Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Pozycjonowanie tanio
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz